Melangkah..

Assalamualaikum sahabat,
andai diberikan peluang untuk kembali di masa lalu,
inginku bersama mereka,
inginku meniti hari-hari gembira bersama mereka,
inginku perbaiki diri ini,
rindunya hati ni.
sayunya hati ini..
tapi yang dah berlalu,
akan ku simpan memori ini didalam kotak ingatan.
Sekarang....
Aku ingin bangkit..
Aku ingin melangkah..
seiringin dengan mereka-mereka.
Aku bersyukur kerana Allah masih berikan peluang..
untuk terus berada di dunia ini.
untuk aku melangkah..
untuk aku perbaiki kesilapan-kesilapan yang lalu..
tidak akan mudah putus asa..
Kerna DIA sentiasa dekat..
Hampir dan Tidak pernah jauh..
sentiasa di sisiku,
di saat susah dan senang.
mendengar segala bicaraku dan rintihan
segala pujian buat-MU
Allahuakbar.
SubanaAllah.
Alhamdulillah


No comments:

Post a Comment


ALHAMDULILLAH , JAZAAKALLAHU KHAIRA (: