Saya Dan Dia.

Assalamualaikum,

Berkawan dan berkenalan antara saya dan dia dari semester satu sehingga sekarang dan mungkin selamanya,insyaAllah.Saya amat menyayangi dia, dan selesa berukhuwwah dengannya.Si dia amat memahami dan melayani kerenah saya yang adakala seperti kebudak-budakan,walaupun dia berusia dari kami semua, tetapi dia tidak pernah rasa janggal bersahabat dengan kami.Dia melayani kami seperti adik-adiknya.

Saat saya berada dalam kesempitan, dialah yang sudi menemani dan sering memberi kata-kata nasihat.hehe
Semoga ukhuwwah kita selamanya,sayang saya kepada dia takkan luntur walaupun semester depan kami tidak sama asrama.

Maafkan diri ini duhai kakakku, seandainya ada kesalahanku terhadapmu.Insan yang ku maksudkan ialah Nur Asyiqin Binti Azhar, 21 tahun , dan diploma syariah dan undang-undang  ^_^


No comments:

Post a Comment


ALHAMDULILLAH , JAZAAKALLAHU KHAIRA (: